Wanneer u de track & trace van PostNL ontvangt kan het zijn dat hier de volgende tekst weergegeven wordt: "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". Dit is veelal het geval op het moment dat het erg druk is. Wanneer u deze tekst ziet dan kunt u ervan uitgaan dat het pakket reeds in het bezit is van PostNL maar nog niet ingescand is. Zodra PostNL het pakket ingescand heeft zal de bezorgtijd zichtbaar worden.
Wij versturen onze pakketten met PostNL, of DHL zowel voor Nederland, België als Duitsland. De verzendkosten bedragen €5.95, en zijn gratis vanaf een franco bedrag van €69. Op het moment van verzending ontvangt u namens PostNL / DHL de track & trace code. Let goed op wanneer je een bestelling doet met meerdere producten dat er verschillende verzendtermijnen kunnen zijn. We leveren de zendingen altijd compleet uit op het moment dat alles op voorraad is. Het is niet mogelijk om deelzendingen te verrichten, in dit geval zouden wij adviseren twee losse bestellingen te plaatsen.
Indien u een bestelling uit een andere land dan Nederland, België of Duitsland wenst te doen, dan kunt u informatie hierover opvragen via klantenservice@quisp.nl.
---
We ship our packages with PostNL or DHL for the Netherlands, Belgium, and Germany. Shipping costs are €5.95, and shipping is free for orders over €69. At the time of shipment, you will receive a track & trace code on behalf of PostNL / DHL. Please note that when you place an order with multiple products, there may be different shipping times. We always deliver shipments in full when everything is in stock. It is not possible to make partial shipments. In this case, we would advise you to place two separate orders.
If you would like to place an order from a country other than the Netherlands, Belgium, or Germany, please request information about this via klantenservice@quisp.nl.
---
Wir versenden unsere Pakete mit PostNL oder DHL sowohl innerhalb der Niederlande und Belgiens als auch nach Deutschland. Die Versandkosten betragen 5,95 € und entfallen ab einem Bestellwert von 69 €. Zum Zeitpunkt des Versands erhalten Sie im Namen von PostNL / DHL den Track & Trace-Code. Bitte beachten Sie, dass bei Bestellungen mit mehreren Produkten unterschiedliche Lieferzeiten gelten können. Wir liefern die Sendungen immer vollständig aus, sobald alle Artikel vorrätig sind. Teilversand ist nicht möglich. In diesem Fall empfehlen wir Ihnen, zwei separate Bestellungen aufzugeben.
Wenn Sie eine Bestellung aus einem anderen Land als den Niederlanden, Belgien oder Deutschland aufgeben möchten, können Sie Informationen dazu unter klantenservice@quisp.nl anfordern.